Gäschdebuech

! Mir distanziere uns vo jegliche Iträg !

Name:
E-Mail:
Homepage:
Betreff:
Nachricht:
 
 

Aktuell sind 59 Einträge verfügbar.

< 1 2 3 >


D\Vogelschüüche hat am 07.03.2011 13:00:05 geschrieben :

Schööön isch\s gsii
Solli Chinds Chöpf,

mir hän no welle Dankschön sage.

Schön dass ihr bi uns am Luz-Apéro gsii sind.
Merci für das tolle Ständeli und natürlich fürs Fueder für unserer Aktion-Chinderlache-Sau

Mir freue uns scho uff nägscht Johr

E liebe Grueß
vo de Vogelschüüche
 

Dätz (Homepage) hat am 07.03.2011 01:43:03 geschrieben :

Super war\s!
Danke ChinsChöpf. Das sind super Täg mit viilne Highlights gshe und da mir vorhär vergässe händ uns ufzlööse, müen mir halt nomol es Joor ahange. Ich freu mich druf!
 

Birgit hat am 04.03.2011 18:59:21 geschrieben :

Salli zaemme :)
Salli Buebe!

Ha Euch e schoeni Fasancht wuensche welle - und wenn ihr Luscht hend, koennet ihr auch mol widder gern e Bierle bi uns trinke!

Allerliebschde Gruess

Birgit
 

Michi (Homepage) hat am 02.03.2011 15:31:25 geschrieben :

Musig
Liebi Kindsköpf,

y gang drvoo us, as es gladder wäär, Euch live z erlääbe. Drotzdäm - falls dr Webbi emol Zyt hätt - wurd y mir e weeneli Musig (vo Euch) uf Eurer page wünsche. Es wurd mi Aarbet in dr Wärggstatt aagnäämer mache.

Beschde Dangg für s zer Kenntniss nää und liebi Griess em Dätz
 

Heinz (Haggi) und Erika hat am 24.02.2011 11:29:02 geschrieben :

Euri Iiladig zuem \Fondaischen-Apéro\ am 5.3.11, um ölfi
Solli Jörg mit Ute un Musikante,
viele Dank für die Iiladig uff dere nette Visitecharte. Ich due dErika gern begleite un wird pünktli iitrudele.
Schöni fasnächtlichi Grueß vom Haggi
 

Ralf hat am 20.02.2011 23:52:57 geschrieben :

Uftritt bi de Zeeche
Solli Mitenander,

i wills uf de Punkt bringe:

>Klasse Kostüm
>Luschtige Larve
>Cooles Repertoire
>Gschmeidigi Tön

Mir wünsche euch viel Spaß

Schöni Gruess
Ralf+girls
 

Gönner Tim (Homepage) hat am 19.02.2011 11:11:51 geschrieben :

Viel Spass
Solli Zämme,

ich wünsch euch für hüt Obend ä super Uftakt und vor allem viel Spaß. Ich freu mi scho uf de Apero und chas kum no erwarte.

Es grüsst euch vo Münche ab euer Gönner

de Tim vo de Schliicher
 

De Wällebängel vom Geifersepp (Homepage) hat am 13.02.2011 21:36:47 geschrieben :

LUZ
Dangschön für de Luz... war ä sensation und sehr kreislaufunterstüzend. und die gummihärzli... leggomio ware die gued

liebi griess,

de bibbo
 

s´Belindi hat am 10.02.2011 09:57:11 geschrieben :

Dangschön
Solli ChindsChöpf,
viile herzliche Dank für euri Iiladig.
Ich denk, ich lueg am 5.3.11 emol bi euch iine.
Also, uf e schöni Fasnacht.
Liebe Gruess
s´Belindi
 

Ute hat am 04.02.2011 12:20:45 geschrieben :

Solli
Solli zämme
ich los eifach emol e liebe Grüess an euch alli do und freu mich druff euch an de Fasnacht zhöre
Ute
 

Paul hat am 26.01.2011 19:38:27 geschrieben :

eifach so
Hallo Ihr ChindsChöpf

ich find Euri Musig ächt guet.
Eure Name isch zwar wirklich chindisch,
aber ich freu mich trotzdem scho, Euch
z´höre.

Grueß
Paul
 

Jolanda hat am 10.01.2011 17:12:57 geschrieben :

eifach so!!!
Hallo zämme
Härzliche Dank für dä lustigi Kegel Obe mit Ahang, es isch mir e Freud gsi alli kennezlehre

 

Steffen hat am 22.12.2010 14:36:06 geschrieben :

s`ka los goh :-)
Solli zämme,

ich wünsch euch ä güde Start un ä mänge Spaß (selbe werdet ihr sicher ha) mit eurer neue Formation.
Freu mi druff euch z`höre un z`seh.

Grüss
Steffen
 

Fränky (Homepage) hat am 07.12.2010 13:43:55 geschrieben :

Ja Servus!
Tschau zämme!
So, do sin Ihr also! In dem Fall: guets glinge! I freu mi scho druff! Mir gsehn uns an dr Fasnacht!!!
@ Pocket: eins hämmer immer no gno!
Griessle
Fränky
 

Philipp hat am 15.11.2010 11:24:52 geschrieben :

cool
ich finde euch richtig cool und ihr spielt auch richti cool

GRUSS PHILIP
 

Asam. hat am 07.11.2010 02:20:07 geschrieben :

was kann da noch schief gehen!!!
Ciao zämme,

nun pfeifen es sogar die Spatzen von Freiburgs Umland von den Dächern!
Wünsch Euch viel Spaß bim grooven und mir, dass ich bald ein paar Töne von euch zu hören bekomme! Uff jeden Fall hänner e sau starke Schalgzeug-Satz!

Gruß
Flo


 

Sabine Klein hat am 28.10.2010 17:59:07 geschrieben :

eifach so
Solli IHR, also ich find es klasse dass ihr weiter Musik und Fasnacht macht. Ich wünsch euch mortz viel Spass, Erfolg und viel, viel Freud miteinander. Bin soooo gspannt und ich bi nit die einzig!!! Bis dann emol, Sabine
 

Costa (Homepage) hat am 13.10.2010 23:17:52 geschrieben :

Euer Start
Salli Chindsköpf, ich wünsch Euch für Eure Start e dreifaches Hauge hot
Ich freu mich scho Euch mol in Lörrach z höre und werd ganz sicher sogar mol in de Probe vorbeischaue, um mol wieder e Schorli mit Euch zu trinke
Costa
 

System hat am 09.10.2010 12:41:07 geschrieben :

Willkommen
Willkommen in meinem Gästebuch. Über Einträge würde ich mich sehr freuen.
 

< 1 2 3 >

Nach oben